czwartek, 2 kwietnia 2015

Spring Nails like Daisy Dream by Marc Jacobs



W ten dziwno-wiosenno-zimowy dzień spieszę do Was z wiosenną stylizacją paznokci. Nie wiem jak u Was, ale u mnie to sypie śnieg! O_O Musiałam więc pochować wiosenne kurtki... A, i rano 2 dni temu jak wychodziłam do szkoły, tak świeciło słońce, że szłam w okularach przeciwsłonecznych, a po południu, gdy wracałam do domu z siłowni, padał śnieg! Możecie sobie wyobrazić mnie w trampeczkach (bo przecież wiosna) i z okularami przeciwsłonecznymi na nosie... Oczywiście cały następny dzień przeleżałam w łóżku z Teraflu i gorączką... 

No, ale wystarczy tych życiowych historii, przejdźmy do zdobienia :) Natchnęły mnie wiosenne perfumy Dream Daisy Marca Jacobsa.
https://www.google.pl/search?q=daisy+marc+jacobs&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=nFEdVaeqGOmc7AaGmIDACw&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1455&bih=705#tbm=isch&q=daisy+dream+marc+jacobs&revid=1260904671&imgdii=_&imgrc=oGTUNk-c5OveJM%253A%3BuVjn2EoNEfwEcM%3Bhttp%253A%252F%252Fd1ne43z8l8qrji.cloudfront.net%252Fsites%252Fdefault%252Ffiles%252Fmjf_dd_landing_0.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.marcjacobsfragrances.com%252Ffragrances%252Fdaisy-dream%3B1280%3B746



Powiem Wam, że efekt nawet nawet mi się podoba :) Kwiaty malowałam sama, więc wybaczcie za niedociągnięcia. A, i pierwszy raz w życiu użyłam aż tylu lakierów do wykonania mani :) 



A tutaj mam zdjęcie w wersji podstawowej, czyli bez ozdób i glitterów. Przyznam szczerze, że ten delikatny pastelowy look też bardzo mi przypadł do gustu :)


A teraz już pazurki ze wszystkimi możliwymi ozdobami :)





Co o tym myślicie? Ujdą w tłumie? Koniecznie dajcie znać w komentarzach! :)

Pozdrawiam Was śniegowo-deszczowo-wiosennie-zimowo-paznokciowo
Ciepły kącik




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz